Verksamhetskoordinator

Publiceringsdatum: 2025-04-01

Letar du efter ett jobb inom administration, ekonomi, juridik? Vill du ta steget att arbeta som administratör hos Adecco Sweden AB? Nu har du möjligheten. Adecco Sweden AB söker någon som vill arbeta deltid under 6 månader eller längre. Kanske är det du?

För detta jobb är Malmö den angivna tjänsteorten. Om du är intresserad av en karriär inom administratör, ta en titt på den lediga tjänsten som Adecco Sweden AB erbjuder för att se om det är en matchning. Bli en del av teamet hos Adecco Sweden AB som administratör genom att ansöka senast fredag den artonnde april 2025.


Jobbannons

Om tjänsten

Som verksamhetskoordinator hos vår kund får du en bred och varierande roll där du huvudsakligen kommer att ansvara för företagets administrativa uppgifter såsom registrering av butiker och beställningar samt vara behjälplig vid frågor från partners och leverantörer. Du ingår i ett professionellt och positivt team om 5 personer och kommer initialt ha hand om den svenska marknaden, men även vara behjälplig mot Norge och Danmark. Du arbetar kontorstid, måndag – onsdag och utgår från kontoret i Malmö.

I din roll som verksamhetskoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

  • Kundkontakter internt såväl som externt
  • Ärendehantering i olika system
  • Hjälpa leverantörer och partners via mail och telefon

Tjänsten som verksamhetskoordinator är ett vikariat på 60% med start omgående och pågår under cirka 8 månader.

Om dig

Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och kundbemötande. Du är förtroendeingivande och gillar att ha stora kontaktytor, såväl internt som externt. Du har god datavana och har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem.

Som person är du prestigelös och trivs med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Denna roll kräver att du har lätt för att organisera, planera och strukturera upp ditt arbete. Med ditt helikopterperspektiv skapar du med lätthet den ordning som krävs för ett effektivt arbete.

Vidare tror vi att du som söker är en driven och social person som trivs i en koordinerande roll med mycket kundkontakt. Ditt positiva förhållningssätt smittar av sig bland såväl kollegor som kunder.

Då kontoret arbetar mot den skandinaviska marknaden är det meriterande om du utöver svenska behärskar norska eller danska.

Viktigt för tjänsten är:

  • Erfarenhet av administrativt arbete
  • God datavana och erfarenhet av att arbeta i olika system
  • Stresstålig

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidDeltid
FöretagsnamnAdecco Sweden AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning6 månader eller längre
Organisationsnummer5564472677
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAdministratör
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Adecco Sweden AB söker en person till denna tjänst som administratör med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som administratör hos Adecco Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2025-04-18.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Eltel stärker teamet i Karlskrona – vi söker dig med teknisk expertis!

Studentconsulting Sweden AB (Publ) söker en person till tjänsten som serviceelektriker, installation i Malmö.

2025-04-15

Mer info

Lokalvårdare med körkort sökes för omgående anställning

Atlantis Städ och Sanering i Malmö AB söker två personer till tjänsten som städare i Malmö.

2025-04-15

Mer info

Grundskollärare åk 7-9 i musik till Gottorpskolan

Malmö kommun söker en person till tjänsten som ämneslärare, 7-9 i Malmö.

2025-04-15

Mer info