Fulfillment Administrator

Publiceringsdatum: 2024-12-20

Letar du efter ett jobb inom administration, ekonomi, juridik? Bygghemma Sverige AB är på jakt efter en skicklig backofficepersonal och du kan vara rätt person för jobbet. Om du vill arbeta heltid hos Bygghemma Sverige AB, har de just nu en tjänst tills vidare som kan passa dig.

Malmö är platsen där denna position är ledig. Bygghemma Sverige AB söker för närvarande efter en person att anställa inom backofficepersonal-branschen. Ta en titt på deras lediga tjänst för att se om något av dem passar just dig. Låt Bygghemma Sverige AB hjälpa dig att uppnå dina karriärmål som backofficepersonal! Ansök seast söndag den åttonde juni 2025.


Jobbannons

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö.

Är du en noggrann och strukturerad person som brinner för att skapa smidiga processer? Letar du efter en utvecklande och ansvarsfull roll inom administration? Då kan detta vara möjligheten för dig!

Bygghemma är e-handelsföretaget som strävar efter att ge våra kunder en förstklassig köpupplevelse – från beställning till leverans. Vi söker nu en Fulfillment Administrator som vill spela en nyckelroll i att optimera och hantera våra orderprocesser.

Om tjänstenSom Fulfillment Administrator kommer du att arbeta med att säkerställa smidiga och effektiva processer för orderhantering. Din roll innebär även att samla in data kring orderhantering, hantera ordrar och säkerhetsställa att alla processer undersöks och optimeras. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att:

  • Analysera och lösa problem med inköpsordrar som fastnat i flödet.
  • Följa upp med leverantörer för att få leveransinformation och spåra order.
  • Utföra validering av order regelbundet för att säkerställa korrekt orderhantering.
  • Andra administrativa uppgifter kopplade till orderflödet.

I rollen arbetar du nära både leverantörer, samarbetspartners och interna team för att lösa avvikelser och optimera processer. Du bidrar aktivt till att förbättra vårt leveransflöde och ser till att våra kunder får en förstklassig upplevelse.

Om digDu är en strukturerad och analytisk person som trivs med att hantera detaljerade processer och har ett öga för att hitta och lösa problem.Vidare är du proaktiv och ansvarstagande, med en förmåga att ta initiativ och arbeta självständigt för att uppnå bästa möjliga resultat. Tidigare erfarenhet inom administration, orderhantering eller logistik är meriterande, men det viktigaste är din vilja att lära och utvecklas.

Du är kommunikativ och samarbetsvillig, vilket gör att du enkelt samarbetar med olika team och har lätt för att uttrycka dig tydligt och obehindrat både skriftligt och muntligt på svenska och engelska.

Vi erbjuderHos oss får du vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse.

Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans.

Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.

Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - " rel="nofollow" target="_BLANK">https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.wearebhg.com%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756373651%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=uNNKbS1S7njH5jAmn%2BjNsnYX2%2BX9TvGBrI4yZd3zG70%3D&reserved=0">www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnBygghemma Sverige AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5566894282
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeBackofficepersonal
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Bygghemma Sverige AB söker en person till denna tjänst som backofficepersonal med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som backofficepersonal hos Bygghemma Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2025-06-08.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Senior Linux Systems Administrator [IT Game Services]

Ubisoft Entertainment Sweden AB söker en person till tjänsten som nätverksadministratör i Malmö.

2024-10-08

Mer info

Nutanix DevOps System Administrator

NXT Interim Malmö AB söker en person till tjänsten som drifttekniker, data i Malmö.

2025-01-01

Mer info

IAM System Administrator

NXT Interim Malmö AB söker en person till tjänsten som systemadministratör i Malmö.

2025-01-02

Mer info