Publiceringsdatum: 2024-11-30
Har du övervägt att arbeta inom chefer och verksamhetsledare-branschen? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som enhetschef inom social omsorg/föreståndare inom social omsorg hos Meet a Group international AB. Meet a Group international AB söker för närvarande efter personal på heltid för en tjänst tills vidare. Kolla in deras jobbannons för mer information.
Om du redan bor i närheten av Malmö, är det här din chans att söka ett spännande jobb Om du är intresserad av en karriär inom enhetschef inom social omsorg/föreståndare inom social omsorg, ta en titt på den lediga tjänsten som Meet a Group international AB erbjuder för att se om det är en matchning. Har du vad som krävs för att arbeta som enhetschef inom social omsorg/föreståndare inom social omsorg hos Meet a Group international AB? Ansök innan söndag den femtonde december 2024 och ta reda på det!
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Vi vill bli fler hos oss på Nordström Assistans och söker dig som också vill göra varje enskilt liv rikare, varje dag. Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, kvalitet, utveckling och vars hjärta klappar extra hårt för omsorg.
I rollen har du ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Du säkerställer, genom vårt dagliga arbete med både upplevd och formell kvalitet, att dina assistansuppdrag upprätthåller god kvalitet och standard. Dina kontaktytor är både internt med centrala stödfunktioner samt externt med exempelvis Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer mfl.
I rollen ingår arbetsuppgifter kopplade till:
Vi söker dig som:
Trivs i en ansvarsfull ledarroll
Föredrar sociala sammanhang och att skapa relationer
Är serviceminded och en pedagogisk kommunikatör
Gillar självständigt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga
Är strukturerad, duktig på att planera och lösningsfokuserad
Har grundläggande förståelse kring ekonomi och budget
Kvalifikationer:
Relevant utbildning inom vård-och omsorg, beteendevetenskap, HR, ekonomi eller annan utbildning/erfarenhet som vi anser är motsvarande
Har tidigare chefs och/eller ledarerfarenhet, gärna från personalintensiv verksamhet
Van att jobba arbeta administrativt i olika system
Har flytande kunskaper i svenska språket, såväl i tal som i skrift
Har B-körkort
Gärna har erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsvariationer, det ser vi som meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och driv att vilja utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss.
Mer om tjänsten:
Placeringen är vårt kontor i Malmö.
Tjänsten är heltid och arbetstiden är måndag till fredag.
Resor ingår i tjänsten där övernattning kan förekomma. Det tillkommer även en del arbete förlagt på kvällstid i form av möten och kundaktiviteter.
Tillträde: September/oktober 2024, enligt överenskommelse.
Om frågor och mer om rekryteringen
Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 15 dec 2024, så vänta inte med din ansökan!
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Regina Lindstedt, rekryteringschef inom Team Olivia Personlig assistans, per mail: regina.lindstedt@teamolivia.se
Personlighetstester som komplement till din ansökan
Under rekryteringen genomförs personlighetstester som en del i vår urvalsprocess. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss och återkopplar till det som är relevant för tjänsten. Du får automatiskt länkar per mail när du skickat in din ansökan, och återkopplingen sker automatiskt via systemet direkt efter genomförda tester.
Vi kan komma att tillämpa bakgrundskontroller i denna rekrytering.
En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige.
Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från kontoren i Stockholm, Malmö, Jönköping och Gällivare.
Du kan läsa mer om oss här: https://www.nordstromassistans.se/" target="_blank" rel="noopener">nordstromassistans.se
Inom Team Olivia är vi meningsfullt olika men vår kod och våra värdeord binder oss samman. Vi vill leva upp till, och leva efter att vara: Kvalitativa, Lyhörda, Stolta och Aktuella.
Nordström assistans ingår i koncernen Team Olivia. Team Olivia har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med att etablerade bolag under lokala varumärken med drygt verksamheter i Sverige och Danmark.
Läs mer om Team Olivia här: www.teamolivia.se" rel="nofollow" target="_BLANK">https://www.teamolivia.se/sv">www.teamolivia.se
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Meet a Group international AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5591911747 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Enhetschef inom social omsorg/Föreståndare inom social omsorg |
Yrkesområde | Chefer och verksamhetsledare |
Meet a Group international AB söker en person till denna tjänst som enhetschef inom social omsorg/föreståndare inom social omsorg med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som enhetschef inom social omsorg/föreståndare inom social omsorg hos Meet a Group international AB skickar du in din ansökan senast 2024-12-15.
Källa: Arbetsförmedlingen
REGION SKÅNE söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Malmö.
2024-11-29
Mer infoREGION SKÅNE söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Malmö.
2024-11-15
Mer infoSportlife M W AB söker en person till tjänsten som personlig tränare/pt i Malmö.
2024-10-02
Mer info