Koordinator Malmö Mäss-Service

Publiceringsdatum: 2025-02-07

Söker du efter ett jobb inom administration, ekonomi, juridik-sektorn? Det är nu möjligt för dig att få jobb som företagskonsulent hos Rosénssons Consulting AB. Rosénssons Consulting AB söker för närvarande efter personal på heltid för en tjänst tills vidare. Kolla in deras jobbannons för mer information.

Malmö är platsen där denna position är ledig. Rosénssons Consulting AB har just nu en ledig tjänst som företagskonsulent. Om du vill ta din karriär till nästa nivå, ta en titt på deras jobbannons och se om jobbet passar dig! Söker du efter en spännande karriär som företagskonsulent? Sök jobbet hos Rosénssons Consulting AB senast söndag den tjugosjunde juli 2025 och bli en del av deras team.


Jobbannons

"Vi är den starkaste aktören i branschen!"

Malmö Mäss-service startade 1994 i Malmö. När Malmö Mässan invigdes på Hyllieområdet 2012, blev vi utsedda till entreprenör för monterservice vid samtliga mässor och evenemang-en roll vi fortfarande innehar. Genom åren har vi etablerat starka relationer med arrangörer som återkommande anlitar våra tjänster. Utöver vårt arbete på Malmö Mässan är vi verksamma över hela Sverige där vi ansvarar för mässbyggnation och monterservice på en mängd olika evenemang.

Tjänsten i sig

Som koordinator är du ansvarig för att planera, organisera och genomföra olika typer av mässor och events. Det innebär att hantera allt från logistiska detaljer till samordning av deltagare, utställare och olika arrangörer.

Arbetet inkluderar:

  • Ansvara för planering och koordinering av olika projekt inom produktionsledet. Arbetsuppgifterna inkluderar att tillgodose kundens behov, hantera orderregistrering, fakturering samt leda och genomföra projektet. Du säkerställer en gemensam förståelse för projektet och ser till att kundens krav och förväntningar uppfylls.
  • Du är med från startskede till genomförande. Du är kontaktperson gentemot evenemangsarrangörer, företag och utställare. Du kommer att stötta kunderna genom hela processen från första kontakt till leverans både under och efter evenemanget.
  • Arbetet innebär ett stort individuellt ansvar. Även om vi är ett team på kontoret utförs de dagliga arbetsuppgifterna självständigt.
  • Uppföljning. Du gör regelbundna uppföljningar och säkerställer ett gott resultat. Du kommer även föreslå regelbundna processförändringar. Budgethantering ingår i tjänsten.

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen behöver du ha en positiv inställning och vara tydlig i din kommunikation, både internt och externt. Du är van vid att hantera flera processer samtidigt och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Stresstålighet är en viktig egenskap, då arbetsbelastningen är hög under perioder.

Vi söker dig med erfarenhet från service- och mötesbranschen, gärna inom eventplanering. Erfarenhet från kundtjänst eller annan kundmottagning är också meriterande.

Är du strukturerad, driven och målmedveten? Motiveras du av en koordinerande roll med många sociala kontaktytor? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig!

Vi letar efter en engagerad person med stark drivkraft och en passion för att utvecklas inom branschen.

Din arbetsplats kommer att vara på vårt kontor på Malmö Mässan i Hyllie. Vi söker dig som ser denna roll som en spännande utmaning och en möjlighet att utvecklas tillsammans med våra kunder.

I ditt arbete har du omfattande kundkontakt genom fysiska möten, mejl och telefon. Du ansvarar för att hantera flöden, planering, förändringar och prisuppgifter gentemot kund.

För oss är din personlighet och ditt engagemang det viktigaste. Med den gedigna erfarenhet som finns i organisationen får du ett starkt stöd i startskedet.

Vi söker dig som är social, prestigelös och ansvarsfull. Du kommer att bli en central del av ett utvecklande och välmående företag, där du fungerar som spindeln i nätet. I din roll säkerställer du att kunderna får korrekt och tydlig information inför kommande projekt.

Du talar flytande svenska och engelska. Har tidigare datavana då du kommer arbeta i CRM-system, Excel och Outlook.

Körkort är ett krav. Anställning Heltid, dagtid. Tjänsten är tillsvidare, start snarast. Du kommer gå under Tjänstemannaavtalet. Företagshälsovård, Sjukhusförsäkring och Friskvård. Lön enligt överenskommelse. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast!

Rekrytering

Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken.

Vid frågor kontakta ann-charlott@rosenssons.com

Vi ser framemot din ansökan!

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnRosénssons Consulting AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5568992019
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeFöretagskonsulent
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Rosénssons Consulting AB söker en person till denna tjänst som företagskonsulent med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som företagskonsulent hos Rosénssons Consulting AB skickar du in din ansökan senast 2025-07-27.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Teknisk Koordinator inom Felanmälan Malmö

Nabo Group AB söker en person till tjänsten som fastighetstekniker/drifttekniker, fastighet i Malmö.

2025-02-21

Mer info

Leveranskoordinator med inriktning nätverk till Bredband2 i Malmö!

Studentconsulting Sweden AB (Publ) söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Malmö.

2025-02-21

Mer info

Marknadskoordinator till Julius Fritid & Nöjen

Bravura Sverige AB söker en person till tjänsten som marknadskoordinator i Malmö.

2025-02-21

Mer info