Publiceringsdatum: 2025-04-04
Letar du efter ett jobb inom försäljning, inköp, marknadsföring? Logent AB är på jakt efter en skicklig transportadministratör och du kan vara rätt person för jobbet. Logent AB söker en medarbetare på heltid som vill arbeta 3 månader – upp till 6 månader. Kan det vara du?
Denna position är tillgänglig i Malmö. Logent AB söker för närvarande efter en person att anställa inom transportadministratör-branschen. Ta en titt på deras lediga tjänst för att se om något av dem passar just dig. Låt Logent AB hjälpa dig att uppnå dina karriärmål som transportadministratör! Ansök seast söndag den tjugoförsta september 2025.
We are eagerly looking for a Logistics and Customer Service Coordinator to a client company in Copenhagen.
Whether you're early in your career and excited to develop, or you have solid experience in customer service and are interested working in a fast-paced, operational environment - this role could suit you!Main responsibilities, other than general administrative tasks related to logistics and customer service:
Handle and respond to customer, along with 3PL partners, inquiries
Manage the entire order process, from order to delivery, ensuring smooth and accurate execution
Track stock levels and shipments, addressing potential issues proactively
Follow up on deliveries and handle any issues or claims
In all of your work, you are collaborating with sales, logistics and finance teams to ensure seamless operations.
Have great communication skills, and a proactive attitude
Takes responsibility
Enjoys working in a high-energy, collaborative team
Are eager to continously develop, both yourself and the company
Have the ability to capture details, while keeping an eye on the bigger picture
Have great communication skills, with a proactive attitude
1-2 years of experience in customer service, order management, supply chain, or a similar field
Fluency in both Danish and English
Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel) - Experience with Dynamics or other ERP systems is a bonus
Further info about this role and the recruitment process The office is based in Copenhagen, Denmark. Working hours are 08:00-16:00. We're looking for someone who can start as soon as possible, initially for a period of three to six months. This recruitment process is handled by Logent. For further questions about the position, please contact the recruitment manager: Sarah Knutsson, Recruitment Manager, at +46 73 597 53 69 or sarah.knutsson@logent.seAntal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Logent AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | 3 månader – upp till 6 månader |
Organisationsnummer | 5566344429 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Transportadministratör |
Yrkesområde | Försäljning, inköp, marknadsföring |
Logent AB söker en person till denna tjänst som transportadministratör med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som transportadministratör hos Logent AB skickar du in din ansökan senast 2025-09-21.
Källa: Arbetsförmedlingen
Jurek Recruitment & Consulting AB söker en person till tjänsten som löneadministratör/lönekonsult i Malmö.
2025-04-14
Mer infoAdecco Sweden AB söker en person till tjänsten som lagerarbetare i Malmö.
2025-04-01
Mer infoMalmö kommun söker en person till tjänsten som idrottsplatsvaktmästare/idrottsplatsarbetare i Malmö.
2025-04-01
Mer info