Logistics Coordinator, Copenhagen

Publiceringsdatum: 2025-04-04

Letar du efter ett jobb inom försäljning, inköp, marknadsföring? Logent AB är på jakt efter en skicklig transportadministratör och du kan vara rätt person för jobbet. Logent AB söker en medarbetare på heltid som vill arbeta 3 månader – upp till 6 månader. Kan det vara du?

Denna position är tillgänglig i Malmö. Logent AB söker för närvarande efter en person att anställa inom transportadministratör-branschen. Ta en titt på deras lediga tjänst för att se om något av dem passar just dig. Låt Logent AB hjälpa dig att uppnå dina karriärmål som transportadministratör! Ansök seast söndag den tjugoförsta september 2025.


Jobbannons

We are eagerly looking for a Logistics and Customer Service Coordinator to a client company in Copenhagen.

Whether you're early in your career and excited to develop, or you have solid experience in customer service and are interested working in a fast-paced, operational environment - this role could suit you!

Main responsibilities, other than general administrative tasks related to logistics and customer service:

Handle and respond to customer, along with 3PL partners, inquiries

Manage the entire order process, from order to delivery, ensuring smooth and accurate execution

Track stock levels and shipments, addressing potential issues proactively

Follow up on deliveries and handle any issues or claims

In all of your work, you are collaborating with sales, logistics and finance teams to ensure seamless operations.

We are looking for someone who

Have great communication skills, and a proactive attitude

Takes responsibility

Enjoys working in a high-energy, collaborative team

Are eager to continously develop, both yourself and the company

Have the ability to capture details, while keeping an eye on the bigger picture

Have great communication skills, with a proactive attitude

Requirements for this role

1-2 years of experience in customer service, order management, supply chain, or a similar field

Fluency in both Danish and English

Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel) - Experience with Dynamics or other ERP systems is a bonus

Further info about this role and the recruitment process The office is based in Copenhagen, Denmark. Working hours are 08:00-16:00. We're looking for someone who can start as soon as possible, initially for a period of three to six months. This recruitment process is handled by Logent. For further questions about the position, please contact the recruitment manager: Sarah Knutsson, Recruitment Manager, at +46 73 597 53 69 or sarah.knutsson@logent.se

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnLogent AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning3 månader – upp till 6 månader
Organisationsnummer5566344429
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeTransportadministratör
YrkesområdeFörsäljning, inköp, marknadsföring

Ansökan

Logent AB söker en person till denna tjänst som transportadministratör med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som transportadministratör hos Logent AB skickar du in din ansökan senast 2025-09-21.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Copenhagen Malmö Port söker lönespecialist

Jurek Recruitment & Consulting AB söker en person till tjänsten som löneadministratör/lönekonsult i Malmö.

2025-04-14

Mer info

Lagermedarbetare till Scan Global Logistics

Adecco Sweden AB söker en person till tjänsten som lagerarbetare i Malmö.

2025-04-01

Mer info

Planskötare till stadionområdet sökes!

Malmö kommun söker en person till tjänsten som idrottsplatsvaktmästare/idrottsplatsarbetare i Malmö.

2025-04-01

Mer info